środa, 24 grudnia 2014

A Very Mery Christmas!

Wiem, że jest już trochę późno, a życzenia w ogóle powinnam dodać wczoraj, jednak byłam tak zabiegana, że nie myślałam o nowej notce na bloga.
Jednakże, korzystając z tych kilkudziesięciu minut, które zostały nam z Wigilii, chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, spełnienia każdego jednego, nawet tego najdrobniejszego marzenia i żeby uśmiechy były na Waszych twarzach jak najczęściej! I szczęśliwego, Nowego Roku!

Ps; postaram się dokończyć rozdział do niedzieli, jednak nic nie obiecuję, ponieważ za każdym razem kiedy otwieram worda wpatruję się w migający kursor i nie mam bladego pojęcia co napisać, po prostu brak mi pomysłów i weny. Chyba jednak nie jestem długodystansowcem....
Wybaczcie mi

1 komentarz:

  1. Zapraszamy do udzialu w konkursie http://bally-fanfiction.blogspot.com/2014/12/konkurs.html?m=1

    OdpowiedzUsuń